Bokbloggsjerka – Julens önskelista

bokbloggjerkaKlockan är 06.01 och har har redan varit uppe i över en halvtimme. Trött och skulle gärna krupit ner i den varma gosiga sängen igen istället för att snart bege mig till bussen i mörkret och kylan. Veckans jerka var enkel så tänkte passa på att svara lite snabbt på den först. Frågan lyder: Det börjar lacka mot jul. Hur ser din önskelista ut just nu?

Vi kan väl säga som så att min bokliga önskelista är väldigt lång så jag nöjer mig med att visa tre böcker från den. De läderinbundna klassikerna från Barnes & Nobles lockar mycket och så har jag tänkt mig att jag måste ta och läsa alla Narniaböckerna.

page
Ickebokliga saker som skulle kunna hamna på önskelistan är parfym, en gosig filt och de söta ljuslyktorna i form av ugglor från Lagerhaus.

21 reaktioner på ”Bokbloggsjerka – Julens önskelista

Lämna en kommentar