Barnes & Nobles läderinbundna klassiker

Igår kväll snubblade jag över någonting på Instagram som verkligen väckte mitt habegär. Barnes & Noble har en samling läderinbundna klassiker som är helt galet toksnygga.

Picture 6

Jag har insett att det är några av dessa som jag bara måste ha någon gång framöver när jag tycker att jag kan kosta på mig lite nya böcker. Främst är det Poe-samlingen och Alice i underlandet som lockar mig men även Grimms sagosamling. Äh vem försöker jag lura, jag skulle vilja ha allihopa. Tänk så snygga de skulle vara i bokhyllan!

51ZJftDuRzL._SL500_AA300_

20091018-barnes-noble-ultimate-collection-leather-bound-books-classics-set-427x590  bnclassics classics

7 thoughts on “Barnes & Nobles läderinbundna klassiker

  1. Pingback: Nytt i bokhyllan sedan sist | Bokfrossa

  2. Pingback: Bokbloggsjerka – Julens önskelista | Bokfrossa

Kommentera

