Veckans bokbloggsfråga -Bokhyllor

Veckans bokbloggsfragaDen här veckan undrar Barnboksbloggen: Hur har du organiserat dina bokhyllor? Efter tema, efter ämne, efter format, efter färg, efter författare, eller… 

Mina böcker är fortfarande i oordning efter renoveringen vi fick gjord vid årsskiftet men jag har bokhyllor på tre platser i lägenheten och tanken är att olästa böcker ska bo i en, lästa i en annan och pocket i den tredje. Så långt har jag kommit men sen är böckerna i en enda röra i sina respektive hyllor, jag har inte riktigt orkat fixat ett ordentligt system till dem ännu eller ens bestämt mig för vilket system jag ska använda för att fixa lite ordning där. Jag är svag för färgsortering men det stör mig en hel del när serier splittras, så just nu lutar jag nog åt att sortera efter författare men vi får se vad det blir tillslut.

2 reaktioner på ”Veckans bokbloggsfråga -Bokhyllor

Lämna en kommentar