Nytt i bokhyllan

20150518_111216Bloggen har blivit lidande på sistone men nu hoppas jag att det ska vända. Läsa har jag lyckligtvis gjort ändå så det finns många böcker som ligger på hög bredvid datorn och bara väntar på att recenseras. Lite nya härligheter har det också ramlat in sedan sist, tack så mycket!

Den ökända historien om Frankie Landau-Banks av E.Lockhart från Lavender Lit som jag läst och gillade, En enda hemlighet av Simona Ahrnstedt från Forum som jag är väldigt pepp på liksom Det sista riket av Brandon Sanderson och Enklav av Ann Aguirre från Modernista, En förtrollad ö av Nora Roberts från Albert Bonnier har jag också läst och tyckt om. Sedan har vi två seriealbum från Apart, andra delen i The Walking Dead och första delen i Game of Thrones. Sista delen i Maze Runnertrilogin från Semic dök också upp lite oväntat, jag har inte de tidigare delarna så vi får se vad som händer med den.

3 reaktioner på ”Nytt i bokhyllan

Lämna en kommentar