Bokbloggsjerka – Förlag med bra böcker

bokbloggjerkaFredag och bokbloggsjerka. Den här veckan är frågan: Vilket förlag tycker du släpper flest bra böcker per år?

Det varierar en del från år till år och i stort sett alla förlag ger ut böcker som tilltalar mig så jag skulle kunna rabbla en lång lista men jag håller med Annika om Modernista. De ger ut väldigt många bra böcker som passar min smak. Förra året var även Harlequin en favorit men eftersom de sedan årsskiftet slutat med sina paranormalböcker så lär mitt intresse för deras böcker bli mycket svalare i år. Forma Books/Massolit Förlagsgrupp ger också ut många trevliga böcker och bland vårens utgivning tror jag att det är där jag hittat flest böcker som lockar mig.

15 reaktioner på ”Bokbloggsjerka – Förlag med bra böcker

  1. Så precis när jag har upptäckt att harlequins paranormalböcker kan vara nåt för mig trots allt så ska de sluta, ja det är ju typiskt haha
    Tur jag gillar deras andra böcker 😉

Lämna en kommentar