Vinn en fin teburk från Tefrossa

bibliotek2bibliotek-lock

Jag vet inte med er men själv blir jag alltid en stor tedrickare när temperaturen faller och vad passar bättre än att krypa upp med en bok och njuta av en kopp gott te nu när hösten lurar runt hörnet? Genom Tefrossa har jag fått nöjet att utlysa en tävling där ni kan vinna deras fina teburk Bibliotek som borde ha en given plats i varje bok- och teälskande hem.

Tefrossa är en personlig och småskalig tebutik på nätet som värnar om miljötänk och återvinning. De har ett brett utbud av spännande tesorter och fina tillbehör som till exempel tekannor, rättvisemärkt choklad, honung och marmelader. Eftersom man i dagens fartfyllda samhälle inte alltid kan fira sina nära och kära på plats så erbjuder butiken presentinslagning och det finns även möjlighet att sätta samman sin egen presentkorg.

Allt ni behöver göra för att delta i utlottningen av den här fina burken är att kommentera detta inlägg och berätta om vilken bok ni denna höst helst skulle krypa upp med tillsammans med en kopp rykande hett te. För att få en extra lott vill vi att ni gillar Tefrossa på Facebook och skriver om tävlingen i era bloggar, glöm inte bort att lägga in länken i er kommentar.

Tävlingen avslutas på lördag 28/9 klockan 23.59, därefter drar vi en vinnare som kontaktas på sin angivna mailadress.

 

Grattis till vinsten Therése!

17 reaktioner på ”Vinn en fin teburk från Tefrossa

  1. Hej!
    På hösten, då läser jag deckare, det passar så bra när regnet vräker ner,
    tända ljus, rykande hett chai te, och en deckare…
    Och gillar bäst de gamla ”hederliga” så nu är det Stieg Trenter som gäller,
    och den här är favoriten Ingen kan hejda döden…

  2. Jag är glad bara jag får läsa! Just nu blir det mycket ungdomslitteratur då jag jobbar som skolbibliotekarie och jag vill hålla mig au jour 🙂 Älskar te så det hade varit en perfekt present till mig själv 🙂

  3. Jag skulle krypa upp i soffan med Jean Websters Pappa Långben. Det är min ”mysbok” och jag kan läsa den hur många gånger som helst.

  4. Åh vad fina burkar! Hade jag inte haft köpstopp fram till bokmässan och helst efter också hade jag lagt en beställning med en gång! Enda hyllan i lägenheten jag inte får ha böcker på så då får man improvisera.
    Är gärna med och tävlar om ett ex. I höst vill jag krypa ner och läsa Allegiant, upplösningen av Divergentserien. Bara 38 dagar kvar till boksläpp 🙂

  5. Johan Theorins böcker vill jag gärna krypa upp med i favoritfåtöljen med tillsammans med mitt älsklingste och nu väntar jag bara på att Rörgast av Johan Theorin ska släppas så att jag får chansen till lite spänning i höst!

  6. Pingback: En vecka kvar av tävlingen! | Bokfrossa

  7. Vilken drömvinst (bara att gå in o kika på min fototriss där jag visar både böcker o te som betyder så mycket för mig)!!!
    Jag vill verkligen vara med i utlottn. av Tefrossas teburk o jag är vän med henne sen tidigare o därför gillar jag henne på FB. o kommer att skriva på min blogg om tävlingen!

    Kramis från en Pockethexa som älskar tävlingar speciellt där man kan vinna något som betyder så här mycket ❤

  8. Ops jag glömde att berätta att jag för tillfället läser ikapp mig på Mons Kallentofts deckarserie o har kommit till Vårlik. Plus att jag som bokbloggare även läser o rec. böcker o läser för tillfället passande nog Vart tog böckerna vägen av Ian Samson o sen Mr Dixon försinnande av samma författare ligger o väntar plus resten av Mons böcker så klart!
    Vad tycks om dem? Välkomna in till mig om ni vill höra vad jag tycker om dem.

    Kramis från Pockethexan ingen som gärna kommer tillbaks till din blogg så jag lägger till mig som följare av din blogg! Ses!?

  9. Pingback: Tävlingstips: Vinn en fin teburk - C.R.M. Nilsson

  10. Jag skulle vilja läsa om min barndoms favoritbok som jag varken har titel eller författare på. Jag har frågat på ”mitt” bibliotek men det verkar som att de rensat ut den. Ingen bibliotekarie kunde få fram några uppgifter. Den handlar om en flicka som är mycket ensam. En dag hittar hon en stuga i skogen och en björnunge som hon tar hand om. Titeln är något som ”Högt bland trädens toppar” eller liknande.

Lämna en kommentar