Försöka rensa och begränsa inköp…

Jag skrev ju tidigare att vi varit på lägenhetsvisning och i början av förra veckan fick vi beskedet att vi får den så 1/6 flyttar vi, lite bitterljuvt faktiskt men det ska bli roligt med lite förändring även om det bara är en flytt till andra sidan av vår lilla stad. Ser fram emot att få bo med balkong och badkar igen.

20140331_130910Just nu är mitt mål att försöka låta bli att köpa nya böcker innan flytten och dessutom försöka rensa ur bokhyllan lite så jag inte släpar med mig en massa böcker jag egentligen inte tycker det känns viktigt att spara. Märk att jag skriver försöka, för det kommer inte vara lätt att rensa men jag försöker intala mig att bortrensade böcker innebär mer plats för nya finingar. Att inte köpa på mig nytt blev inte direkt lättare av att SF Bokhandelns katalog ramlade in i slutet av förra veckan, så mycket som lockar!

Lämna en kommentar