Nytt i bokhyllan

20150502_120238Jag har så många olästa böcker hemma att jag försöker hålla köpbegäret i schack och hittills går det ganska bra. Kunde dock inte låta bli att köpa hem Läsarna i Broken Wheel rekommenderar av Katarina Bivald när Ica Maxi hade 50% på reapriset. De andra böckerna är recex. Den glömda rosenträdgården av Marita Conlon-Mckenna har jag läst och den var verkligen en mysig bok man mår bra av, recensionen bör komma upp någon gång denna vecka. Mörkrets demoner-Ondskan vaknar av Kami Garcia håller jag på att läser just nu, väldigt lättläst och medryckande. Män utan kvinnor kommer bli min första bekantskap med Haruki Murakami, hört mycket gott så jag hoppas att jag gillar boken..

4 thoughts on “Nytt i bokhyllan

Kommentera

