Bokbloggsjerka – Nördiga, udda eller pinsamma böcker

Underbara efterlängtade fredag, synd att du ska bjuda på regn bara men jag kan nog förlåta dig för det… Bokbloggsjerka är det i alla fall och veckans fråga kommer från Sanna: Har du någon riktigt nördig, udda eller till och med pinsam bok i hyllan (enligt dina egna kriterier, min anm.)?

Jag får vara tråkig och svara nej, i mina hyllor har jag bara så gott som enbart skönlitteratur och inga av dessa böcker sticker väl ut som udda, nördig eller pinsam. I förrådet har jag en del fackböcker, mestadels om djur och deras beteenden. Fast nu när jag skriver det så kommer jag faktiskt på en lite udda bok jag har liggande där ute någonstans. Det är en bok om Wicca av Scott Cunningham som jag tror jag var 13 när jag köpte. 
17 thoughts on “Bokbloggsjerka – Nördiga, udda eller pinsamma böcker

Kommentera

