Nytt i bokhyllan

Jag vet inte vad det är men på något mystiskt vis fylls bokhyllorna ständigt på med nya böcker, den här gången är det recex och böcker som jag inte kunnat motstå att köpa hem.

20150407_144023Jojo Moyes Livet efter dig fick följa med hem från Willys bokrea och Philippa Gregorys Den röda drottningen slank med i kundvagnen på Coop. Stephanie Perkins Anna och den franska kyssen är ett recex från Modernista som jag redan läst och tyckte om så recensionen bör dyka upp på bloggen snart. Kelley Armstrongs Bounty Hunt gav jag mig själv i födelsedagspresent men det tog tid innan den äntligen kom fram till mig.

20150409_144410Här har vi tre recex till, Karen Joy Fowlers Vi är alla helt utom sig är en efterlängtad översättning som kommer från Lavender Lit. Precis börjat läsa den och hoppas att den är så bra som jag hoppas. Sedan har vi två nya böcker från Rick Riordan som ges ut av Bonnier Carlsen.

One thought on “Nytt i bokhyllan

Kommentera

