Nytt i bokhyllan

20150131_103830

Tre nya böcker har flyttat hem till bokhyllorna sedan sist. Sparkle av Kaya McLaren har jag redan i inbundet men när jag stod och packade upp böcker såg jag att jag blivit citerad i pocketutgåvan så självklart kunde jag inte låta bli att köpa med den hem. Nu står den på en nyuppfunnen hedersplats i hyllan. Mina älskade av Pernilla Lindkvist är ett recex hon frågade om jag ville läsa, jag är mycket nyfiken och hoppas kunna få tid till den snart. Kvinnan som stal mitt liv av Marian Keyes är ett recex från Norstedts, den har jag läst och en recension bör komma upp denna vecka.

One thought on “Nytt i bokhyllan

Kommentera

