Julklappsböckerna

IMG_0228Det blev visst en oplanerad bloggpaus så jag får önska er alla God Jul och ett Gott Nytt År så här i efterskott istället och hoppas att ni hade det trevligt och firade båda högtiderna precis så ni ville. Själv hade jag en riktigt trevlig jul men julfirandet musten ur den här introverta bloggaren så att det inte fanns energi till mycket annat och sedan blev jag sjuk igen. Fy tusan vad dåligt jag mått, den här förkylningen jag åkte på nu har inte varit rolig alls. Jag är inte frisk än men när jag ändå orkade sitta vid datorn en liten stund tänkte jag att jag skulle visa upp de tre böckerna jag fick av min mamma i år. Bird Box av Josh Malerman, The Slow Regard of Silent Things av Patrick Rothfuss och Anna Dressed in Blood av Kendare Blake. Tre riktiga snyggingar. Bird Box har jag börjat läsa och än så länge är den riktigt bra.

IMG_0220

Kommentera

