Top Ten Tuesday – Mål/Löften inför 2015

toptentuesdayDen här veckans ämne i Top Ten Tuesday lyder som följande: December 30: Top Ten Goals/Resolutions For 2014 — bookish, blogging or otherwise!

Nu är jag inte den som ger några nyårslöften och när det kommer till mål med böcker och bloggandet vill jag helst vara snäll mot mig själv så jag lyckas inte nå upp till alla tio punkter denna vecka. Kommentering är vad jag mest känner att jag behöver bättra mig på men jag sitter oftast med ipaden när jag läser bloggar och tycker inte alls om att skriva på den, men nu har jag fått ett tangentbord till den av min sambo så kanske blir det mer motiverat att skriva nu…

  • Försöka recensera eller i alla fall skriva anteckningar direkt efter jag läst boken istället för att dra ut på det.
  • Bli bättre på att kommentera andras bloggar, jag läser många men är slarvig med att kommentera.
  • Svara på fler kommentarer.
  • Samla mindre, är böckerna bara okej eller rentav dåliga behöver de inte bo kvar i bokhyllan.
6 thoughts on “Top Ten Tuesday – Mål/Löften inför 2015

  1. låter som bra mål! Att rensa i bokhyllan är svårt, i alla fall hemma! Jag borde applicera samma metod hemma som jag gör på jobbet, där har jag storgallrat nu innan jul, var många gamla, icke utlånade böcker som rök och oj vad bra det kändes i själen!

Kommentera

