Kunde inte riktigt hålla i slantarna under Black friday

Tanken hade inte ens slagit mig att det kunde finnas roliga bokerbjudanden under Black friday men så fick jag ett meddelande från Elina om att CDON reade ut bokboxar. Med den rejäla prissänkningen var det svårt att hålla köpfingret i schack, faktiskt helt omöjligt om vi ska vara ärliga så två boxar råkade beställas hem. Harry Potter och John Green, välkommen till bokhyllan!

IMG_0186

Jag har bara läst The Fault in our stars och Looking for Alaska och äger inte någon av böckerna så jag kunde inte låta bli att köpa hem den här boxen, ett fynd för 149:-.

IMG_0208Jag har redan hela Harry Potterserien på engelska i den här utgåvan men har ändå suktat lite efter denna box, så snygg och man kan aldrig ha för många Harry Potterböcker. Hade lite halvt bestämt mig för att köpa den som julklapp till mig själv till ordinarie pris så det blev ett riktigt fynd som jag bara betalade 254:- för. Denna box är visserligen inte riktigt lika snygg som utgåvan där ryggarna tillsammans bildar Hogwarts men den förlorade jag intresset för när jag insåg att språket amerikaniserats.

Kommentera

