Bokbloggsjerka – Betyg

bokbloggjerkaI veckans bokbloggsjerka är frågan: Är tre ett dåligt betyg? (Gäller betygskalan 1-5. Sortera in trean på motsvarande plats om du använder en annan typ av poängsättning)

Jag använder betygskalan 1-5 i mina recensioner och har min skala preciserad i en sidowidget och den handlar enbart kring mina känslor för en bok, hur jag kände för den när jag läste den. För mig är 3 inte ett dåligt betyg. 3 betyder att det var en bra bok som jag tyckte om och som jag anser är värd att läsa. Jag blev visserligen inte förälskad i boken men jag gillade den och är glad att jag läst den.

5 = Älskar!
4 = Riktigt bra
3 = Bra, läsvärd
2 = Den var okej
1 = Inget för mig

9 thoughts on “Bokbloggsjerka – Betyg

Kommentera

