Nytt i bokhyllan

IMG_0097
Förra veckan fick jag hem några böcker från underbara och generösa Modernista som jag tänkte ta och visa upp. Outtalat av Sarah Rees Brennan har jag sett fram emot hela hösten och om den sett snygg ut på bild så är den ännu snyggare i verkligheten, älskar sådana här omslag. Sedan har jag ju nyligen upptäckt att jag faktiskt kan uppskatta deckare så Garnethill av Denise Mina är jag nyfiken på och hoppas kunna få tid att läsa snart.

Lewismannen av Peter May är uppföljare till Svarthuset och Hud av Mo Hayder är uppföljare till Ritual. Jag har inte läst de tidigare böckerna så vi får de om jag ger mig på dessa serier eller inte, just nu känns det i alla fall inte aktuellt att köpa hem de saknade första delarna men de får bo kvar i bokhyllan utifall jag skulle ändra mig.

One thought on “Nytt i bokhyllan

Kommentera

