Mer förvaring åt böckerna

IMG_0069I lördags åkte vi iväg till Kalmar för att spendera halva dagen på Ikea, som vanligt spårade det ur och vi kom hem med mycket mer än vad vi tänkt oss.

Något jag kom hem med som faktiskt stod på handlingslistan var en liten Billy (+extra hyllplan) och en CD-hylla som byggdes ihop med den ensamma lilla Billyn i sovrummet. I och med det har jag fördubblat utrymmet för mjukryggade böcker, till min stora lycka blev det mycket ledigt utrymme så olästa recex och serier bor också här tillsammans med lite annan förvaring och ändå finns det gott om plats för fler böcker.

Jag har släppt det där med färgsortering och till största del är bara böckerna insatta där det kändes bra just nu. Kanske ändras det sen men just nu gillar jag att den är lite rörig.

Det är en härlig känsla att äntligen ha lite ledigt utrymme igen men nu är det omöjligt att expandera mer med fler hyllor.

3 thoughts on “Mer förvaring åt böckerna

Kommentera

