Mer nytt i bokhyllan

20141017_151626
I slutet av förra veckan ramlade det in ytterligare tre bokpaket som innehöll böcker från Lind & CO och Modernista, tack så mycket! Bröderna Grimms Sagor, Champion och Livets & Dödens Villkor väntade jag mig medan En Mörk och Förvriden Flod och Knutar och Kors var överraskningar. Vi kan väl säga som så att mitt problem framöver i alla fall inte kommer att vara brist på läsning.

Bröderna Grimms Sagor har jag börjat läsa lite i och det är en riktigt trevlig bok. Helhetsintrycket hittills är att det här är en sådan bok som jag skulle ha älskat att få i julklapp när jag var liten, omslaget är härligt juligt rött med festliga gulddetaljer och inuti finns det fina illustrationer till sagorna som anpassats till yngre läsare.

20141017_151526

2 thoughts on “Mer nytt i bokhyllan

Kommentera

