Omslagsonsdag – Lite rosa

Det här med bokomslag är lite roligt. Vissa tänker knappt på dem medan andra kan välja att läsa en bok enbart för att den är snygg. Själv är jag någonstans mitt emellan men det är absolut omslaget som först fångar min uppmärksamhet och jag känner mig mycket mer inspirerad att läsa en bok om den är fin. Så att få kika på massor med fina omslag i Bokpotatens omslagsondag är ett trevligt inslag i veckan. Den här gången är temat lite rosa, eller så mycket rosa man vill.

omslagliterosa
Vilket omslag tycker ni bäst om? Jag har två favoriter, The truth about forever och The time traveling fashonista.

5 thoughts on “Omslagsonsdag – Lite rosa

Kommentera

