Nytt i bokhyllan

Det blev inte mycket bloggande förra veckan för min sambo kom hem och var krasslig på fredagen och tyckte tydligen det var nödvändigt att smitta ner mig med. Fy, det var länge sedan jag mådde så dåligt under en förkylning. Blev sjuk på söndagen och är fortfarande inte frisk. Roligare kan man ju ha det. I alla fall tänkte jag mjukstarta bloggandet den här veckan med att visa upp lite nytt som trillat in, en trevlig liten blandning av recex och egna inköp.

20140913_105235
Robin Hobb – Fool’s Assassin

Conn Iggulden – Stormfågel
Alex Marwood – Granne med döden
Eva Dolan – Lång väg hem
E. Lockhart – Kanske är det allt du behöver veta
Cassandra Rose Clarke – The Assassin’s Curse & The Pirates Wish
Jamie McGuire – Walking Disaster

Duologin av Cassandra Rose Clarke har jag varit lite sugen på att läsa ett tag nu och när jag sedan fick höra att förlaget som gett ut den lagt ner och att det därmed finns risk att böckerna tar slut så kunde jag inte låta bli att beställa hem dem.

2 thoughts on “Nytt i bokhyllan

  1. Pingback: Sammanfattning – September | Bokfrossa

Kommentera

