Månadsrapport – Augusti

augusti
I augusti läste jag:
Echo & Noah (Pushing the Limits, #1) – Katie McGarry
Ink (Paper Gods, #1) – Amanda Sun
Sthlm Confidential – Hanna E Lindberg
Shatter Me (Shatter Me, #1) – Tahereh Mafi
Visions (Cainsville, #2) – Kelley Armstrong
Gone Girl – Gillian Flynn
Landline – Rainbow Rowell
Spökstaden – Ransom Riggs
Magic Breaks (Kate Daniels, #7) – Ilona Andrews
Beauty Awakened (Angels of the Dark, #2) – Gena Showalter

Lästa böcker: 10
Svenska:
5
Engelska: 5
Lånade på biblioteket: 0
Recensionsexemplar: 5

Antal lästa sidor: 3982  (Juli: 7021)
Nytt i bokhyllan: 14st, Visade här och här

Bästa bok: Oavgjort mellan Visions, Magic Breaks, Gone Girl och Echo & Noah.
Sämsta bok:
Jag hade turen att inte läsa några dåliga böcker den här månaden.

Kommentar: Nu är sommarslöheten förbi så den här månaden läste jag hälften så många böcker som i juli men kvalitén var bättre med fyra fullpoängare. Kan inte enbart skylla på att jag har mer att göra nu utan jag har också varit så trött att jag ofta blivit liggande framför Buffy istället för att läsa. För september har jag inga läsplaner alls annat än att fortsätta beta av recensionsexemplaren och läsa vad jag än känner för att läsa, ungefär som varenda månad.

One thought on “Månadsrapport – Augusti

Kommentera

