Top Ten Tuesday – TV-serier

toptentuesday
Då var det tisdag igen och jag kommer för ovanlighetens skull ihåg Top Ten Tuesday som den här gången handlar om favoriter bland TV-serier eller filmer och jag har valt att rikta in mig på TV-serier. Sambon och jag följer alldeles för många serier, även sådana som vi kanske egentligen inte tycker är så väldigt bra men det är ungefär som när jag börjat läsa en bok och har svårt att sluta läsa för att jag vill veta hur det ska sluta, precis så är det även med TV-serier.  Här kommer i alla fall en lista på serier jag gillar.

toptentvserier

  1. Sherlock
  2. Supernatural
  3. Buffy
  4. Criminal Minds
  5. Gilmore Girls
  6. House
  7. The Big Bang Theory
  8. NCIS
  9. Arrow
  10. Lie To Me

 

4 thoughts on “Top Ten Tuesday – TV-serier

  1. NCIS följde jag slaviskt, men sedan började de göra mig förvirrad genom att visa flera olika säsonger samtidigt. Det fick mig att sluta titta.

  2. Sherlock ligger helt klart högst upp på listan av mina favoritserier. Supernatural började jag titta på men har helt tappat intresset, det händer ju samma saker hela tiden! har inte ens sett klart säsong 1.

Kommentera

