Läsningen går bra, bloggandet lite sämre

Nu är sommarvärmen äntligen här och jag gör annat än att sitta vid datorn så bloggandet får gå lite på sparlåga ett tag nu. Även om bloggandet inte är så aktivt så har jag kommit in i en bokslukarperiod. Det har blivit 8 lästa böcker på 10 dagar och i eftermiddag åker vi ut till stugan över helgen. Vädret ser ut att bli sämre då men jag hoppas det blåser förbi så jag får ta mig ett dopp och ligga och läsa på klipphällarna vid vattnet. Nästa vecka ska jag försöka klämma ur mig i alla fall ett par inlägg, bland annat väntar Miss Peregrines hem för besynnerliga barn på att bli recenserad.

Kommentera

