Ett överraskningspaket från Rabén&Sjögren

20140630_154836
Jag älskar när brevbärarna ringer på dörren och meddelar att de har någonting med sig åt mig. Den här gången var det ett spännande paket från Rabén&Sjögren, jag trodde först att det var Det handlar om dig som jag fått ett mail om att den skulle dyka upp men paketet var för tjockt för det och visade sig istället innehålla två överraskningar, jag älskar överraskningspaket!

Det var del 1 och del 2 om Miss Peregrines hem för besynnerliga barn av Ransom Riggs. Jag har hört mycket om den första boken men själv inte läst den ännu så det här var perfekt så nu när sommarvärmen lyser med sin frånvaro och jag inte gör mycket annat än att läsa.

Och hur snyggt är det inte med de bruna krusidullerna runt siffrorna?

20140630_160926

 

One thought on “Ett överraskningspaket från Rabén&Sjögren

Kommentera

