Bokbloggsjerka – Sommarläsning

bokbloggjerkaI helgens bokbloggsjerka undrar Annika vad vi ska läsa i sommar.

Jag brukar inte planera min läsning särskilt långt i förväg eftersom det alltid slutar med att jag hinner ändra mig och bli sugen på att läsa något annat istället. Trots det har jag faktiskt några böcker i bokhyllan som jag tänkt mig att jag ska läsa, till exempel: Mitt liv och jag – Cecelia Ahern, Genom elden – Rosamund Lupton, Rött hot – Tom Clancy, Insurgent – Veronica Roth, Jellicoe Road – Melina Marchetta och Shatter me – Tahereh Mafi.

18 thoughts on “Bokbloggsjerka – Sommarläsning

  1. Nej läslistor brukar ändras så fort så de är inte så givande tyvärr 😦 Det brukar flyta på riktigt bra när man låter läslusten välja bok 🙂

  2. Jag planerar gärna, och så blir det ändå helt andra böcker än jag tänkt. Därav den växande högen med införskaffade böcker som bara väntar =)
    Jellicoe Road har jag tänkt läsa också… blir mycket YA i sommar känner jag!

  3. Jag planerar alltid in några böcker som jag ska läsa, men det brukar fortfarande bli gott om utrymme för att läsa vad jag känner att jag har lust med för stunden 🙂

    Jellicoe Road är underbar!

Kommentera

