Tematrio – Snyggingar

tematrioI veckans tematrio vill Lyran att vi pratar lite om böcker med snygga omslag och det gör jag så gärna.

omslagsnyggingar

Komo. Vad ska jag säga om dig? Hur gärna jag än ville älska dig så passade vi inte riktigt ihop men du är i alla fall den snyggaste bok jag sett.

Shatter me. Det var omslaget som drog mig till den här boken, hade det inte varit så snyggt så vet jag inte om jag hade brytt mig om att köpa den. Har inte läst den än men handlingen låter lockande, annars hade den inte flyttat hem till mig. Lite nördig med omslag är jag men inte så pass att jag köper en bok enbart för att den är vacker.

Nattens cirkus lånade jag på biblioteket förra vintern/våren. Tyckte om den då men så här i efterhand när den fått sjunka in i mig så tror jag att jag gillar den ännu mer. Jag kände i alla fall att jag behövde den i min bokhylla och köpte den på rean.

5 thoughts on “Tematrio – Snyggingar

Kommentera

