Årets ”hyllvärmare”

En av mina läsutmaningar består av att försöka minska antalet lite äldre olästa böcker i min bokhylla, minst en ”hyllvärmare” i månaden hoppas jag kunna avverka. Av någon anledning hamnar de alltid längst ner i prioriteringen så det här är ett sätt att försöka ändra det lite. Två av de tolv böckerna som är målet har jag läst men för att försöka få lite mer struktur i det hela plockade jag ut en hög med resten av böckerna jag vill försöka få lästa i år.

20140306_100544

3 thoughts on “Årets ”hyllvärmare”

  1. Den skarpa eggen är ju så otroligt himla bra! Hela serien är superduper! Lääääääs!
    Cirkeln är ju super hypad, meeen jag gillar inte den speciellt. 🙂

Kommentera

