Bokrean 2014 – Böckerna från bokus

Alla pratar om bokrean idag och med all rätt, även om den inte är vad den brukade vara så är det roligt att det finns en dag där böcker får ta så stort utrymme. Jag tog en runda förbi Akademibokhandeln men tyckte utbudet var rätt dåligt och priset ganska högt så jag gick därifrån utan en enda bok, det fanns inget alls som lockade mig. Däremot älskade jag bokus utbud av engelska böcker i år och la en beställning samma dag som det gick att förbeställa därifrån. Igår fick jag ett mail om att mina böcker hade skickats och att det skulle ta två dagar innan de kom fram men redan idag fick jag ett sms om att jag kunde hämta ut dem, woho!

20140225_153855Phonephucker
Dancing Jax
Lament
Wake
God Save the Queen
Queen of Kings

20140225_154622

3 thoughts on “Bokrean 2014 – Böckerna från bokus

  1. Ja Bokus rea på engelska böcker var farligt! Lament och Wake följde med hem till mig med tillsammans med annat såklart. Hoppas mina trillar in snart! Adlibris har ju också fått upp sina engelska titlar sent om siders. Eftersom de alltid ska vara värst kostar de bara 18kr/st där men ordningen är ju obefintlig! Men ett par guldkorn gick att hitta=)

  2. Jag som har hittat ovanligt mycket böcker som jag verkligen vill ha på årets rea. Kom hem med nio böcker från Akademi igår, och fick hem 11 böcker från internetbokhandlarna idag. Sedan hittat ytterligare lite… Vill inte tänka på hur mycket jag har köpt XD

Kommentera

