Helgen som varit…

Jag hade tänkt få tid att ta mig en titt på allas svar i den här jerkan men det har det inte funnits möjlighet till ännu. Förutom en mysig filmkväll och sushifrossa med sambon har jag suttit fast med näsan i en bok den här helgen. Jag har läst ut det sista jag hade kvar i En pojkes egen historia, jag har också läst klart halvan jag hade kvar i Fangirl och dessutom hunnit sluka hela Furies of Calderon. Så skönt att lässvackan jag haft tidigare den här månaden har börjat släppa. Förutom att läsa har jag förstås umgåtts lite med den bokförstörande terroristen också.

Spike

One thought on “Helgen som varit…

Kommentera

