Dag 23 – En bok som du har velat läsa en längre tid

Det finns många böcker jag vill läsa som ständigt blir bortprioriterade. Många av dem finns i bokhyllan men även på önskelistan. Till exempel har jag fortfarande inte läst Divergent. Jag SKA läsa den någon gång men vet inte när det kommer bli av, just nu är jag mer lockad av fantasy än dystopier. En annan bok är The Brave av Nicholas Evans som jag velat läsa sedan jag köpte den för flera månader sedan men av någon anledning blir det aldrig av.

One thought on “Dag 23 – En bok som du har velat läsa en längre tid

Kommentera

