Dag 20 – Den bästa romantiska boken

Jag älskar romantiska böcker och dras gärna mot böcker som innehåller en del romantik. The fault in our stars vars recension jag la upp tidigare idag var jättebra men kan man klassa den som en romantik bok på det sättet? Det kanske man kan och i sådana fall är det favoriten just nu. Annars är jag särskilt svag för paranormal romance och en av böckerna som jag uppskattat mest i den genren är Lover Awakened. Svenska romantiska böcker har jag inte läst många och av de få jag läst har jag inte tyckt om många förutom Simona Ahrnstedts tre historiska romance som var några läsfavoriter förra året.

“I was dead until you found me, though I breathed. I was sightless, though I could see. And then you came…and I was awakened.” ― J.R. Ward, Lover Awakened

Kommentera

