Dag 15/16 – Favoritkaraktär: manlig/kvinnlig

Mina favoritkaraktärer varierar om möjligt ännu mer än favoritförfattare, favoritserie och favoritbok. Jag har många favoritkaraktärer så det är inte lätt att välja men jag ska försöka vara duktig och nöja mig med en av vardera.

Efter att jag läst Brazen så är Nicholas Sorrentino åter igen en favorit. Han är inte en av de tuffaste varulvarna och många undervärderar honom hela tiden men han har ett stort hjärta och gör sitt bästa för att alla han bryr sig om ska ha det bra, trevlig och charmig.

Alice i Twilightserien är en annan av mina favoritkaraktärer. Även om jag tyckte om själva serien så är det inte många karaktärer därifrån som jag gillar men Alice är underbar på sitt eget lilla udda vis.

Kommentera

