Senaste…

Knyckte den här från Saganomsagorna.

Boken du läste ut:
Tango för vilsna själar. En typisk Dillonbok.

Boken du påbörjade:
På morgonen läste jag några sidor i Pythians anvisningar. Första och andra boken läste jag i somras men det har känts motigt att ta tag i den här.

Bokbeställningen:
Jag kände för att läsa lite vanlig fantasy så klickade hem The Dragon Keeper och The Crown Tower.
bokbeställning

Bibliotekslånet:
Oj, ingen aning faktiskt. Jag som brukade vara en flitig biblioteksbesökare har nog inte lånat en bok sedan i somras.

Serien du blev nyfiken på:
Jag är nyfiken på att få ta mig en titt på Black sails.

Filmen du såg:
Det måste ha varit Dagboken – Jag sökte dig och fann mitt hjärta som sändes på tv4film häromdagen.

Filmen du blev nyfiken på:
Jag är nyfiken på att få se hur The Book Thief blev i filmversion.

Boken du dreglade efter:
The Golem and the Jinni

The Golem and the Jinni av Helene Wecker.
Dregglat efter den ett tag nu så jag måste nog ta och köpa den.

One thought on “Senaste…

Kommentera

