Laddade hem några klassiker

böckerJag har flera gånger sagt att e-böcker av diverse anledningar inte fungerar så bra för mig att läsa men ibland läser jag sådana ändå. I helgen fastnade jag framför ipaden med How to run with a naked werewolf, något jag visserligen fick plikta för med en gräslig huvudvärk efteråt men jag hade i alla fall några underhållande timmar innan dess. Blev så pepp av det att jag laddade hem några e-böcker från E2go.se, böcker jag tänker att de kanske lämpar sig bra för att läsa lite åt gången ur så jag kanske åtminstone slipper huvudvärken. Böckerna jag valde blev Sherlock Holmes Äventyr Volym 1, Sagor av Bröderna Grimm och Sagor av H.C. Andersen. Klassiker jag länge velat läsa men som aldrig blivit av, kanske blir det ändring på det nu.

Kommentera

