Uppdatering – Kaosutmaningen 2.0

Hittills i januari har jag haft ett bra läsflyt, jag har slutfört 6 böcker på 6 dagar vilket kan jämföras med januari 2013 då jag bara läste 4 böcker totalt under hela månaden. Tror aldrig att jag läst så dåligt som då så det är skönt att det går bättre i år. Så pass bra att jag redan har kunnat stryka över 3 punkter i Kaosutmaningen.

  1. Läs en bok vars omslag är mestadels gul. | Djungelboken – Rudyard Kipling
  2. Läs första boken i en trilogi/serie. | Kitty and the midnight hour – Carrie Vaughn.
  3. Läs en bok på annat språk än svenska. | Just for Christmas – Scarlett Bailey
One thought on “Uppdatering – Kaosutmaningen 2.0

Kommentera

