Månadssummering – December

decemberläsning

Lästa böcker
Winnie the Pooh – A.A Milne
Stad av Aska – Cassandra Clare
A Vampire’s Christmas Carol – Cynthia Eden
Återvändarna – Jason Mott
Den Fantastiska Gracie – Dan Dye & Mark Beckloff
Fångade själar – Rachel Vincent
The House at Pooh Corner – A.A. Milne
Brazen – Kelley Armstrong
Archangel’s Legion – Nalini Singh

Böcker: 9
Svenska: 4 Engelska: 5

Antal lästa sidor: 2431 (139 färre än i November)

Månadens bästa bok: Brazen var en väldigt efterlängtad läsning, älskar att få träffa Kelley Armstrongs varulvar.

Månadens sämsta bok: Jag hade inte väntat mig så mycket av A Vampire’s Christmas Carol och tur var väl det för den var ingen höjdare.

Kommentar: Som vanligt de senaste månaderna hade jag hoppats på att hinna läsa mer än vad det blev men med tanke på hur många dagar vi i princip bara var hemma för att sova så är jag nöjd ändå. Kvalitémässigt var det en okej månad, bra böcker men inga jag kanske skulle hylla till skyarna. Att jag lyckades läsa två av Nalle Puhböckerna på en månad var en trevlig överraskning för klassiker brukar inte tilltala mig alls. Tyvärr ligger jag lite efter med recensionerna men hoppas komma ikapp nu när helgerna är över.

Kommentera

