Top Ten Tuesday – Top 10 2013

toptentuesday

Veckans Top Ten Tuesday har temat: Top Ten Books I Read In 2013 (overall or you can pick a specific genre if overall is too hard)

Det här året har jag läst väldigt många bra böcker och fått många nya trevliga författarbekantskaper som lyckats kamma hem många platser i toppen men med på listan finns också tre av mina gamla favoritförfattare, Kelley Armstrong, Patricia Briggs och Ilona Andrews.

Underbara Helvete – Jamie McGuire
Snöbarnet – Eowyn Ivey
Överenskommelser – Simona Ahrnstedt
Allt för min syster – Jodi Picoult
Frost burned (Mercy Thompson #7) – Patricia Briggs
Magic Rises (Kate Daniels #6) – Ilona Andrews
Mörk ängel – Laini Taylor
Forbidden (Otherworld Stories #10.6) – Kelley Armstrong
Tankeläsaren (Graceling Realm #1) – Kristin Cashore
Brazen (Otherworld Stories #13.1) – Kelley Armstrong

 

8 thoughts on “Top Ten Tuesday – Top 10 2013

  1. Ahrnstedt är ett säkert kort hos mig 🙂 Utöver henne har jag läst tre andra av dina – Iwey, Taylor och Picoult – som jag har tyckt väldigt bra om. Det ska bli lite spännande att se vad Iwey hittar på härnäst.

Kommentera

