Årets sista bokshopping

20131230_160942Igår trängdes vi med alla andra som skulle nyårshandla, hemskt kaotiskt överallt och folk körde som stressade galningar. Glad att jag avklarade systemrundan i fredags istället så att jag slapp de köerna åtminstone. Det var däremot värt att ge sig ut bland alla människor för på vägen hem tog vi ett litet stopp hos secondhandbutiken så jag fick gå igenom bokhyllorna för sista gången det här året. Fem böcker kom jag hem med och blev bara 40:- fattigare.

One thought on “Årets sista bokshopping

  1. Jag var nere i centrum idag där jag bor och ja kön till systemet var ju inte nådig, skönt att ha det avklarat jag med för ett par dagar sedan. Gott nytt år önskar jag dig.

Kommentera

