Julläsningen

page

Sådär, nu är bloggen tillbaka efter lite skön julledighet. Hur ni än väljer att fira er jul, eller inte fira den alls, så hoppas jag att ni har haft några trevliga dagar med människor ni tycker om. Det blev inga bokiga paket för min del i år men jag kom hem med en förvånande stor mängd andra saker, både på julaftonen och på juldagen då vi samlades igen för att spela julklappsspelet.

Inför julen hade jag planer på vad jag skulle läsa men efter helgen kan jag konstatera att det inte alls blev vad jag tänkt med det. Brazen kunde jag inte hålla längre på så den läste jag ut innan julen och Just for Christmas påbörjade jag först igår efter att ett tag ha övervägt att spara den till nästa jul, jag hade också tänkt läsa Vägen mot Bålberget men den har visat sig vara seg att komma in i så la den åt sidan så länge. Vi var nästan bara hemma för att sova under julhelgen så det blev inte mycket läst överhuvudtaget men två andra böcker jag inte hade tänkt läsa nu hann jag med, The house at Pooh corner och Archangel’s Legion.

Kommentera

