Top Ten Tuesday – Böcker tomten gärna fick komma med

toptentuesday

Veckans Top Ten Tuesday har temat: Top Ten Books I Wouldn’t Mind Santa Bringing Me

Oj, vart börjar man? Finns hur många böcker som helst jag skulle vilja ha men tyvärr brukar tomten vara snål med att dela ut böcker till mig, jag tror han verkar anse att jag redan har alldeles för mycket böcker trots att vem som helst borde förstå att det inte finns något som heter ”för många böcker”. För att göra det lite enklare att välja ut några godbitar så kan vi kika på några bokboxar som finns på min allt mer växande önskelista. Det finns sååå många fina boxar just nu.

julönskningar2julönskningar1

4 thoughts on “Top Ten Tuesday – Böcker tomten gärna fick komma med

Kommentera

