Top Ten Tuesday – Vinterläsningen

toptentuesday

Veckans Top Ten Tuesday har temat: Top Ten Books On My Winter TBR.

Jag brukar inte planera mig läsning särskilt mycket utan det blir istället vad jag känner för just vid varje givet tillfälle men visst har jag en lång lista med böcker jag har tänkt läsa någon gång. I vinter tror jag att jag tänker ta mig en liten urban fantasy/paranormalfrossa samtidigt som jag fortsätter beta av högen med höstens recensionsexemplar jag inte hunnit bli klar med. Dessa 10 böcker tänker jag i alla fall försöka läsa den närmaste tiden.

  1. Kelley Armstrong – Brazen
  2. Nalini Singh – Archangel’s Legion
  3. Karen Chance – Tempt the Stars
  4. Jeaniene Frost – Up from the Grave
  5. Molly Harper – How to run with a naked werewolf
  6. Rachel Vincent – Fångade själar
  7. Therése Söderlind – Vägen mot bålberget
  8. Lesley Pearse – Belle
  9. Jules Verne – Jorden runt på 80 dagar
  10. Karen Engelmann – Stockholm Octavo
3 thoughts on “Top Ten Tuesday – Vinterläsningen

  1. Vägen mot Bålberget har jag precis fått hem. Blev så förtjust i Norrlands svårmod att jag bara var tvungen att ha denna också. Det ska bli spännande att se vad du tyckte sedan, när du läst den.

Kommentera

