Top Ten Tuesday – böcker jag längtar efter

toptentuesday
Veckans Top Ten Tuesday har temat: Top Ten 2014 Release I’m Dying To Read

Det kommer säkert att komma många roliga nyheter under det kommande året, jag har fortfarande svårt att tro att årsskiftet inte är långt borta och har inte hunnit tänka så mycket på det ännu men här är några böcker jag definitivt kommer att vilja läsa.

Väntar med spänning på att modernista och bazar ska släppa sina vårkataloger, det brukar finnas godbitar där och jag är också riktigt nyfiken på vad harlequin kommer att ge ut för nya paranormalböcker under 2014.

5 thoughts on “Top Ten Tuesday – böcker jag längtar efter

Kommentera

