Fredagsenkäten

Vid det här laget vet ni väl att jag gillar enkäter och hos Viktoria hittade jag denna.

1. Vad läser du just nu?
Jag har en liten book-hangover idag efter att ha slukat Underbara helvete igår kväll men har börjar småläsa lite i Stad av aska och har sedan tidigare läst ungefär halva Winnie the pooh.

2. Nästa bok du tänker börja på?
Så långt har jag inte planerat ännu med tanke på att jag har mycket kvar i Stad av aska.

3. Hur tänker du fira första advent?
Jag tror söndagen kommer att tillbringas med adventsbak, lussekatter och julmust är ett måste på första advent.

4. Läser du helst en bok i taget eller slalomläser du? Dvs har du flera böcker igång samtidigt?
Jag har oftast flera böcker igång men fastnar jag för en bok så blir det ofta att jag lägger de andra åt sidan och sträckläser den innan jag fortsätter med resten.

Kommentera

