Omslagsonsdag – Gult

Jag älskar fina omslag så självklart tycker jag om Bokpotatens omslagsondag. Den här veckans tema är gult. Enkelt tänkte jag direkt och bestämde mig för att leta i min egen bokhylla den här gången. Sedan kom jag på att jag faktiskt inte tycker om gult och därmed inte heller dras till omslag i den färgen men 6 stycken lyckades jag hitta. Min favorit är Spell bound av Kelley Armstrong. Priset för minst lockande omslag går till Bridget Jones dagbok.

20131007_134034 20131007_134202

10 thoughts on “Omslagsonsdag – Gult

Kommentera

