What to read next…

Jag läste en bok jag älskade i helgen och efter en sådan fullpoängare har jag alltid svårt att påbörja en ny bok. Det är svårt att släppa den och gå vidare men läsa vill jag ju såklart ändå. Fast vad vill jag läsa? Jag har dragit fram bok efter bok, omsorgsfullt klätt av de inbundna böckerna deras ”omslagspapper” och läst 20-30 sidor i dem innan jag bytt till en annan. Sitter nu med en väldigt blandad hög men är fortfarande lika velig… Tror det får bli KoMo och Ödemark.

20131007_094723

Kommentera

