Awesomebooks

Genom Beasbokhylla hörde jag talas om Awesomebooks och länge tänkt att jag borde testa att lägga en beställning där jag med. I helgen blev det äntligen av och jag lyckades hålla mig till de två böcker som krävs för att få en fraktfri leverans men kommer böckerna relativt snabbt och ser bra ut så tror jag att det här har potential att bli farligt för min stackars plånbok. Vad beställde jag då?

awsomebooks

One thought on “Awesomebooks

  1. Pingback: Beställningen från Awesomebooks | Bokfrossa

Kommentera

