Bästa brevbäraren och en ny fin bok

Jag tror vi måste ha världens bästa brevbärare, kl 11 brukar han dela ut posten till oss och tidigare har någon av oss ofta varit hemma när han kommer. Nu är det inte så längre 20130911_155711men den här veckan har han räknat ut att min sambo kommer hem vid kl 13 så när vi inte är hemma när han ringer på dörren för att lämna paket så tar han en sista runda förbi oss vid den tiden när han är klar med allt annat här runt omkring. Bara för att lämna mina bokpaket! Hur snällt är inte det?! Han är en ängel!

Idag var det Damm som var snälla och överraskade mig med den här finingen. Stockholm Octavo av Kaaren Engelmann. Hört mycket bra om den så jag ser fram emot läsningen. Tack så mycket, jag älskar boköverraskningar!

3 thoughts on “Bästa brevbäraren och en ny fin bok

Kommentera

