Top Ten Thuesday – Saker som underlättar mitt bokliv

toptentuesday

Den här veckans fråga på Top Ten Thuesday är vilka saker som underlättar mitt liv som bokläsare/bokbloggare.

Det finns många saker som underlättar. Goodreads, förlagskataloger och andra bokbloggar hjälper mig att hitta böcker jag vill läsa medan till exempel bibliotek och secondhand/loppisar gör att mitt läsande inte ruinerar mig. 🙂

  • Bibliotek
  • Goodreads
  • Förlagskataloger
  • Andra bokbloggar
  • Secondhandaffärer
  • Loppisar
  • Mobilkameran – Hittar en bok jag vill läsa men inte kan köpa/låna just då tar jag en bild på den, då finns den i mobilen och jag glömmer inte bort den.
  • Nätbokhandeln
  • Ipaden (för läsning av e-böcker)
  • Bokforum/Bokgrupper på nätet
3 thoughts on “Top Ten Thuesday – Saker som underlättar mitt bokliv

Kommentera

