Tre nya godbitar

Berövad av Liz Coley har jag sett fram emot så den ligger överst i min läshög just nu.

Det svarta hjärtat är tredje delen i Holly Blacks serie Berörarna. Jag har inte läst de två första delarna så det ska jag se till att göra, böckerna har legat på min läslista länge nu så det här får bli min sporre. Första delen köpte jag nu som ebok hos E2go.

Stad av skuggor av Cassandra Clare är det väl ingen som missat vid det här laget? Ska bli roligt att läsa den inför den kommande filmen.

20130814_175632

Tack så mycket B/Wahlstroms och Bonner Carlsen!

Kommentera

