Nytt i bokhyllan #3, Du och jag och vi + Belle

Hämtade ut två fina pocketböcker som det ska bli roligt att läsa. Jag är en gammal hästtjej som tyvärr inte suttit på en hästrygg på länge nu och det var nog ännu länge sedan jag läste en bok där hästar spelade en lite större roll så Du och jag och Vi ser jag fram emot. Belle lånade jag hem tidigare men det blev aldrig av att läsa den så nu ska det bli ändring på det!

Du och jag och vi av Pia Hagmar
Belle av Lesley Pearse

20130814_175324

20130814_175402

Tack Ponto Pocket!

Kommentera

